tisdag 8 februari 2011

Välsingnelse för enhet

Jag ger till dig en
Enhetsvälsingnelse.
Oneness Blessing
Deeksha

tre namn på en aktuell företeelse som är kopplad till en rörelse med ursprung hos AmmaBhagavan. Ett par mänskor som är en avatar. De utgör centrum i Oneness University med sin stad Golden City och Enhetens tempel i Indien. Läs Visionen.

Jag älskar dig, jag förlåter dig, jag ber dig om försoning. Tre stora förtroenden som öppnar vägen till det gudomliga i min värld. Tre stora förtroenden som visar vägen till handlingar i världen. Tre stora förtroenden som bygger framtiden för världen som är vår att leva och drömma i.

Jag är invigd till en kärleksgärning. Jag är invigd till gudstjänst. Jag är invigd till att dela med mig av min kärleksrelation. Jesus är namnet som min älskade bärs fram utav i mitt liv och i min tradition. Men Gud har många namn och ansikten och traditioner. Alla dessa namn och traditioner är relationer mellan människor och det gudomliga i deras världar.



Inga kommentarer: